Beyzamnnt ya çok ama çok sevindim aynı hataya bende düştüm canım kızım 13 aylık şuan 1yasinda. Beri farklı geliyodu göz teması az ismine bakmaması tepki vermemesi ve 1 yaş kontrolünde doktorununda fark etmesiyle çok psikologlara gotrdum kimse tabi teşhis tam koymuyo yaşı küçük diye bende bı eğitim merkezine başladım 1 ay oldu evdede üstüne baya düşmeye başladım kızımda hiperaktivite bozukluğu ve dikkat dağınıklığı odaklanma sorunu vardi şimdi şimdi değişimleri göre biliyorum artık ismine arada da olsa bakmaya başladı bu benim için çok güzel bişey daha sakin oldu işaret parmağını kullanmaya başladı vs inanıyorum ki biz kendi yaptığımız hatayı düzeltecez sadece sabır ve zaman rabbim bu yolda bizim yanımızda olsun tüm evlatlarımızı rabbim korsun inşallah 🥰