kitapkurdubebeninanasi ya her bebek zordur adi üstünde bebek anneye babaya muhtaç bakıma muhtaç hiçbir derdini anlatamıyor sadece agliyor tabii ki zor olacak. Ama ben bebeğime ekran göstermemenin verimini şimdiden almaya başladım. Tabii ki zorluğu var bazen krize giriyor saçını cekiyor kendini yerlere atarak bana istedigi seyleri yaptırmaya calisiyor gun boyu ben nereye o oraya yemek yaparken pacamda donumu indirene kadar birakmiyor zaten bunlar olacak bunlari doğal karşılıyorum ama oglum genel olarak çok sosyal guleryuzlu neşeli bir bebek. Tekrar söylüyorum asiri zorlandığım zamanlar oluyor dişlerimi sıkıyorum bazen ama yine de genel olarak uyumlu ve sakin bir bebek ve bunun da ekran görmediği için olduğunu düşünüyorum. Yani sakin derken hareket anlamında değil kıçı yer görmüyor 1dk durmaz oturmaz kitap okurken bile etrafimda doner kosar ben hala okurum ama mizaç olarak sakin. Simdi bebegim cok huysuz dersem ayıp etmiş olurum bebeğime. Tabii bu benim karakterimle de alakalı belki herkes bu kadar normal karsilayamayabilir benim tahammülüm sonsuz bebeğime karşı o yuzden yaptığı her şey bana normal geliyor. 😬 Yani benim için bir bebek durmuyor agliyor iste pacamda bu gibi şeyler tv izletme sebebi degil. Elinde tablet görüp de çaresiz olduğunu düşündüğüm sadece sma li bebekler. Maalesef baska secenekleri yok.