Ben olsam şartlara göre karar verirdim. Mesela çalıştığınız yer evinize yakın mı, ne kadar mesafede? Yakındaysa dönerdim. Ancak çalıştığınız yer evinizden uzaktaysa imkan da varken 1.5 yaşını beklerdim ben olsam. 2 hafta sonra bebeğim 8 aylıkken işe döneceğim. İstanbul gibi iğrenç trafikli bir yerde yaşadığım için iş yerim ve evim arası 1.5 saat filan. Ücretsiz izne çıkmıyorum çünkü alıştığımız bir yaşam standartı var malesef zamanında bir sürü borçlara girdik😅 Süt izni vs idare edebilecek miyiz bakacağız, bebeğime annem bakacak.. iş yerim uzak olduğu için imkanım olsa 1.5 yaşına kadar beklerdim ben şahsen.