Ozhal Şubatta oğlum 11 aylık olacak. 5 aydır ücretsiz izin hakkımı kullanıyorum. Öğrencilerim sürekli öğretmen değiştirdikleri için vicdan da yapıyorum ama oğlum küçük acaba bensiz yapabilir mi kafam çok karışık🙄 Annem bakacak tabi eşim de yardımcı olacak tek sıkıntımız oğlumun emerek uyuması sizce ne yapmalıyım ? Eşim eylüle kadar gitmemem gerektiğini düşünüyor o zaman bizimki 1.5 yaşında olacak siz olsanız ne yapardınız.
Bellabells Ozhal ben 2 yaşına kadar çalışmadım ama bakacak kimse yoktu yaşadığımız şehirde.sonra kayınvalidemler taşındı buraya. Çok şükür bakıcıya kalmadı oğlum.benim bakacak biri olsa bir yaş başlardım. Sizin anneniz de varmış.emerek uyusada siz olmayınca bir şekilde uyumaya alışacak.anneniz halleder bence
Minnossareannesi Ozhal Bu karar çok zor, küçükken insan kıyamıyor ama büyüdükçe de ayrılmak daha zor. Ben 7 aylıkken başladım, anneme alışması çok kolay oldu. Ama bence 1,5 yaştan sonra daha zor sizi arayabilir alışması zor olabilir
Ozhal Yildiz52 onun yanında olmam en iyisi ama öğrencilerimin de bana ihtiyacı var yoksa ücretli öğretmen gelecek onlara da yazık
Ozhal sadeturkvatandasi o zaman neden gitmem gerektiğini anlar mı üzülmez inşallah öyle olursa 1.5 yaşı bekleyeceğim
Ozhal Bellabells annem kuzenime baktı 4 yıl ve 6 aylıkken bakmaya başladı o yapar hem de en iyi şekilde
Cemile17 Minnossareannesi kesinlikle öyle hiç yalnız bırakmadım oğlumu hep ben ilgilendim şimdi benden başka kimsenin yanında asla durmaz beni 1 saniyengörmesin hemen ağlıyor 🥺 benim de hatam buydu
Yildiz52 Ozhal ama yapacak bir şey yok anlıyorum ama hayat böyle yani sizinde çocuğunuz var keyfi birakmiyorsunuz
Ahe Bence eşiniz haklı. Eylülde başlamanız daha mantıklı. Hem çocuğunuz büyümüş olur aklınız onda kalmaz. Benim kızım da 3 buçuk aylık bende 1 buçuk 2 yaşını doldurana kadar işe başlamayı düşünmüyorum çünkü bu yaşlar çok önemli çocuklar için ve bir daha elimize geçmeyecek o yüzden iyi değerlendirmek gerek naçizane fikrim tabi yine de siz daha iyi bilirsiniz kendiniz için 😊
Ozhal Ahe kesinlikle en güzel dönemleri kaçırmış olacağım bir kez daha düşünmem gerekiyor teşekkür ederim 😊
sadeturkvatandasi Ozhal yaştan bağımsız her halükarda 1-2 haftaya alışıyorlar. Eğer psikolojik olarak çok bunalmadıysanız iyice doyun birbirinize, bu günler geri gelmeyecek🌸 hakkınızda hayırlısı olsun.
Bellabells Ozhal ahhh anneler bizi büyütmüşlerde bebelerimize mi bakamayacaklar. Burda en önemlisi sizin hazır olmanız. Hakkımızda hayırlısı
Kbrky52 Bebeğim 2,5 aylık ve ben 17 şubatta işe döneceğim 😑 nasıl bırakıp gideceğim şimdiden kara kara düşünmeye başladım 😞
Ozhal Kbrky52 işimiz çok zor ALLAH yardımcımız olsun 🙏🏻 size tavsiyem emzirerek uyutmayın sonrası için çok zor oluyor yanında ilen sıkıntı yok ama iş güç olunca her iki taraf için de zor
Arsima19 Ozhal ikinci dönem bende başlayayım diyorum kızım 14 aylık olacak bana memeye çok düşkün nasıl yapacağım bilmiyorum
Ozhal Arsima19 offff ne zormuş 😵💫hamile iken ne güzeldi birlikte okula gidiyorduk aklım kalmıyordu 🤣
Ozhal sadeturkvatandasi bazen bunalıyorum ama oğlumsuz en fazla yarım saat ayrı kalmışızdır o yüzden çok zor olacak
FerideDeniz Ozhal hocam başlamak size de iyi gelir sanki. Bebeklerimiz aynı aylarda doğmuş. Eylülde altı aylıktı ben başladım göreve. Annem bakıyor sağ olsun. Gözüm arkada kalmıyor. Siz yokken kucakta, ayakta vs uyutur illaki anneniz. Bir de maaş karşılığı falan girerseniz hem okulu hem bebeğinizi daha kolay yurutursunuz. Zaten süt izniniz de var. Müdür ona göre ayarlar programınızı.
Ozhal FerideDeniz Sınıf öğretmeniyim o yüzden sıkıntı olacak 1 yaşını doldurduktan sonra da süt iznim olmayacak ki sınıf öğretmenleri için süt izni sıkıntılı bir durum