Cordeliaa 5 buçuk aylik kızım var epiduralli normal doğum yaptım evet hiç bisey anlamadim hiç şancı çekmedim ama doğumdan sonra bir türlü düzelemiyorum önce sırtımın sağ tarafında tek bir noktada batma ağrı tarzında bisey oldu 2 2 buçuk ay onu çektim şimdi de sol kalçada batma sol bacakta damar çekmesi gibi bir çekme var yaklaşık 1 ay oluyor geçmiyor yürümekte iş yapmakta çok zorlaniyorum geçen hafta doktora gittim mr için gün aldım mr cekilcem belden siyatik olabilir dedi ama bakalım epiduralden kaynaklı mi bilmiyorum ama yoruldum tükendim