Cordeliaa Kızlar epidural anestezi ile sezaryen oldum 15 ay oldu ama ara ara ağrılar oluyor sırtımda. Bu aralar da kalçamın hmeen üstündeki kemik batar gibi ağrıyor. Yürürken falan da ağrı yapıyor. Siz de ne gibi yan etkiler bıraktı?
tugbac Cordeliaa 9.5 ay önce epiduralle normal doğum yaptım. Sırt üstü uyursam belim çok fena ağrıyor.
Noname21 Cordeliaa epidural artı spinal oldum Hastanede idrar yolu enfeksiyonu oldum çişim gelip yapamama sorunum oldu Bahsettiğin ağırlar iğneden sezeryan olan herkeste olur arada elektrik çarpması gibi sırtında nokta kadar yer ağrır özellikle yorgunsan
Kbetul Cordeliaa şiddetli baş ağrısı kahve içerek dindiriyorum, kalçamın üst kısımları uyuşuk gibi hissiyatsız 🥹7 gün oldu daha ilerde ne olur bilmiyorum
Zehraclk Kbetul ah canım o baş ağrılarını sorma bebeği kucağıma açıp emziremihordum eşim tutuyordu sezaryan ağrısı çekmedim onu çektim 😭
Trkandnmz 7.5 ay oldu özellikle çok yoruldugum zamanlarda oturup kalkamıyorum bile o kadar ağrı yapıyor belim ve sırtım
Elfvli Cordeliaa malesef benim de oluyor. Doğum esnasında ve sonrasında mükemmel di ama bu ara ara kendini göstermesi üzücü. Iki tane üst üstte epidural sezeryanim var. Benim çok bariz ağrılarım yok ama. Arada regle ağrısı gibi birsey oluyor.
Bertugnunannesi Cordeliaa eğilip kalkarken belimi doğrultamıyorum kitleniyor çok ağrıyor ve bunu her defasında yaşıyorum on ay oldu benimde dogum yapalı
Zeytin-gozz1 Cordeliaa bazen aniden öyle bir ağrı giriyor ki sol bacağıma toparlıyorum yürüyemiyorum. Sanki aniden 1000. Tane bıçağı aynı anda kalcadan aşağı sokuyorlar gibi oluyor.nerdwyse 2 sene olacak benimde.