Zey-yus50 benim görümcemin oğlu var emeklerken o kosuyodu çok hareketli ve durupdururken vuran iten bi çocuk hep kolladık küçükken o kostu ben onu hep izlettim izin vermedim gitmesine o yüzden atak bi çocuk olmadı bizim kollycağmızı bildiğmz için he p bize ağlıyo simdi simdi kolla sende kendini öyle de böyle de kız falan diyorum ama simdilik bi faydasını göremedim kresi de çok öneren oldu gönder diye