kitapkokusu_ bu durumun yemekle çok alakalı olduğunu düşünmüyorum ben. Benim kızım abur cubur yemiyor, süt ürünleri de yemez peynir, yoğurt, süt falan. normal ne yemek varsa yer yemesi düzenli ama sebze asla tüketmez sevdiremedim yani. Mayısta 3 yaşına giderecek dediğiniz gibi biri elinden oyuncak alsa gidip almaz sadece beni gelip ağlar. Yapı meselesi, hatta özellikle tek büyüdüklerinden kaynaklı diye düşünüyorum. Oyuncaklarını paylaşmasını öğretiyorum o da paylaşıyo ama karşı taraftan aynı tepki görmeyince üzülüyor. Biraz daha büyünce geçer diye düşünüyorum.