mmtymn benim bebeğim rsvden hastanede yattı doktorlar oksurugune çare bulmak yerine idrar tahlilindeki bulanıklık la ilgilendiler ben onlara beslenemedigo için olduginu desemde inanmadı kimse serum bağlanınca idrar rengi düzeldi beslenememektenmis dediler yani aslında çocuğun en iyi doktoru annedir emin olun bence sizin sevginiz onların vereceği tedaviden de ilacdan da daha daha etkili tabiki tamamen hastaneye gitmeyi kesmeyin tabiki kontrol altında olun ama kendinizi düşünerek çok yipratmayin çok zor bı süreçten geçtiniz en iyi ben anlarım sizi tadini çıkarın yanımda kollarımda diye sevin gerisi kendiliğinden gelir Allah’ım yardimciniz olsun güç kuvvet versin size de bebeğinize de