mmtymn doktorun riskli demesi normal çünkü prematüre. Her prematüre bebek zaten risk kategorisinde sayılıyor. Ben de 34. Haftada 1550g olarak doğum yapmıştım. Biz düzeltilmiş 2. ayından itibaren neredeyse her ay düzenli nörologa gittik, 3. ayından itibaren de fizyoterapist desteği aldık. Bunları bir sorun olduğu için değil, bir sorun olabilme ihtimaline karşın önlem olarak yaptık. 7.5 aylık emekledi 8 aylık sıraladı 12 aylık yürüyor. Hiç de bir sıkıntı olmadı ama belki fizyoterapi almamız süreci hızlandırmıştır bizi de bilinçlendirdi. Yani bence önlem almak güzel, içiniz rahat olur. Üzülecek bir şey yok. Pozitif kalmaya devam💪🏻