Ilaydacimen0325- benım kızım 3 aylık, 1 aydır genız akıntısı var bır turlu gecmedı duzgun bıseyde spylemıyor doktorlar, klamer antıbıyotik kullandık gecmedı, kac kere acıle gıttık, başka bır doktor cortair hava verdı nebulızatör ile, zadıten damla verdı, azalır gbı oldu ama bırden ateslendı 2 gün sonra, baska bır doktora gıttık herkesın cok ıyı dedıgı, o tek tek açıkladı, cocugunuz alerjık dedı, yanında ütü yapmayın, yemek yapmayın, tozlu ortamda durmasın, deterjan kokmasın, parfum deodorant kullanmayın, ter kokusu bıle etkıler dedı, ev tozuna alerjısı var dedı, evi sirke ve arap sabunu dısında bir şeyle sılmeyın dedı, neden atesı oldugunu soyledı, genız akıntısı once beyaz sonra sarıya doner yeşile dondugu anda ates yapar dedı, cubukla bogazındakı balgama kadar gosterdı, eger dıkkat etmezsenız koah a doner hastalık dedı, bronsit degıl bronsıolıt bu arada, geceleri yatmadan 6 damla zadıten verıyorum, cortaır havaya 6 hafta daha devam, airfix toz verıyorum, sinomarın burun spreyı var bir de, 3 ay kullanacak bunları inşallah duzelır