Yani anneler şöyle anlatayım oğlum bir buçuk iki ay içinde üç kez geniz akıntısı yaşadı biri ateş yapmadı sinüzit dedi doktor antibiyotikle geçti ikincisi iki gün ateş yaptı zar zor atlattık çok akıyordu genzi daha yeni bitti sayılır bugün gene başladı bu neden oluyor anlamadım üşütme mi desem çıkarsamda çok sıkı giydiririm zaten çalıştığım için çıkamıyorda bir hafta sonu yani. Başka ne sebep verir alerjik nezle mi ne bu anlamadım başına gelen var mı ?