Biz 5 aylıkken dikişli yaptırdık, sünneti yaptırdığımız doktor klipsliyi önermedi. Dikişli de bir haftada iyileşti. Küçük olduğu için sargı falan da yapmadı, sadece gazlı beze merhem sürüp bezini kapattık bu kadar. Çok ağlarsa verirsiniz diye şurup yazdı, onu da bikaç kere verdik