Mdorukkk 3 aylık bebeğim dün dikişli sünnet oldu. Ameliyat esnasında ve sonrasında, yaklaşık 6 saat ağladı. Dura dura tabii ki. İsemeden işemeye. Sonrasında hiç bir şey olmamış gibi oldu. Ben sünnette yanindaydim bu arada. Tek bir hatam var sünnete götürmeden önce anestol pomat surmemek oldu. Surseydim o iğneyi çok hissetmezdi yavrum.