Huma_kus34 Balbebeginannesiiii sorabılırsın canım sorun değil yok ağır gecirmedim korkmayın gerçekten çok şükür hastane yolu bılmeyız öyle
Ece91 Ozlem2904 merhaba sizin de 1 yaşta 3 aşı biranda mı yapıldı, sağlık ocağı aradı da 3 aşı aynı anda yapılacak dedi bana çok geldi de
Ozlem2904 Ece91 evet maalesef 2 kol 1bacaktan yapıldı. Ilkinde ağlamadı ama diğer 2si yakiyormus cok sıkı sıkı tutun dediler bana kucagimda yapıldı. Ama sonrasında ateş huysuzluk vs yaşamadık. Emzirme odasında emzirdim ben hemen sakinlesti