Balbebeginannesiiii Yaptirmayan var mi tetanoz asilari toplatildiktan snra hic yaptirmak istemiyrz ama ne yapcagimizi bilemedik 😔
Melissamom Balbebeginannesiiii ben de yaptırmak istemiyorum ama karma aşının içinde çocuk felci aşısı da var sadece onun için yaptırabilirim kararsizim. Oğlum sekiz aylık henüz. Bu arada 9.ayda yapılan koruyucu dozu da kaldırmışlar sanırım 12.ayda yapıyorlarmış
Poyrazin_annesii Bız 1 yaşında menenjıt yaptırıcaz bır doz. Bıde doktorumuz 3 doz baxero yqptırın demişti. Onunda ılk dozunu 1 yasnda yaptrmayı dusunuyrm
Poyrazin_annesii Balbebeginannesiiii vala saglık ocagı 1 yaşında getır dedı ama ne aşısı için cagırdı blmıyrm. Ama bn yaptırıyrm
Balbebeginannesiiii Huma_kus34 ben ozel asilar haric yaptirdim ama 1 yas icin tedieginiz tetanoz toplatildiktan sonra cokta korkuyrm ilerde allah korusun keske derim bisey olur diye😔
Ozlem2904 Poyrazin_annesii MMR, şu çiçeği ve btane de zatürre için b aşı galiba pnomokokok du adı galiba (3 aşi)
Poyrazin_annesii Ozlem2904 hımm sanıeım bu ıkıncı dozu olması lazm. Cnku daha oncede bole 3 aşı yapmşlardı
Ece91 Ozlem2904 merhaba sizin de 1 yaşta 3 aşı biranda mı yapıldı, sağlık ocağı aradı da 3 aşı aynı anda yapılacak dedi bana çok geldi de
Ozlem2904 Poyrazin_annesii aynen 2tanesi pekiştirme 1 tanesi yeni. Bende uyanmasını bekliyorum goturcem kahvaltıdan hemen sonra
Huma_kus34 Balbebeginannesiiii birşey olmaz bak biz 5 kardesiz annem hcıbırımıze yaptrmamıs Allah’ın ıznıyle bırsey olmaz
Ozlem2904 Balbebeginannesiiii evet yeni olan. Az önce olduk biz 2 kol b bacak baya ağladı maalesef.. önceden anlamıyordu çok ama artık farkında
Balbebeginannesiiii Huma_kus34 peki kabakulak yda sucicegi gecirdiniz mi ben kucukken kabakulak gecirdim hatirliyrm boynumu sarmislardi kardesmde sucicegi olmstu heryeri kasniyodu yaraydi biz asilarimizi olmusuz ama
Balbebeginannesiiii Melissamom valla bende cok kararsizim esim hic yaptirmayalim diyo cnku asiyda sonucta o hastaligi vucuda yukleyen bisey
Huma_kus34 Balbebeginannesiiii evet ben gecırdım küçükken dıger kardeşlerim gecırmedı mesela ne olduğu belırsız aşılara çok karısıyım
Huma_kus34 Balbebeginannesiiii sorabılırsın canım sorun değil yok ağır gecirmedim korkmayın gerçekten çok şükür hastane yolu bılmeyız öyle