Humus Bebegım 6 aylıkken 9 kiloydu. Simdi 11 ay 5 gunluk 9,50 kılo. Besbucuk aydır sadece 500 gram aldı. Kilo alımı azalır zaten dedıler. Ama oncekı kılosuna gore normal olmadıgını duşunuyorum. Saglıgı yerınde kilolu olmasına gerek yok ama herkes dıyo hamsı gibi kalmış 🤭 yapısı artık boyle dıyorum ama bı yandan da düşünüyorum acaba iyi bakamıyor muyum diye.. yada bi sorunmu var diye.
Annesirintugceuzun Humus Benim kızım da 6 aylıkken 9 kiloydu. 9 aya kadar 500 gr almıştı sadece . Şu an 10 ay 6 günlük ve 10,5 kilo. Öğünlerini arttırdım. 🤷🏻♀️
DenizKizi Humus cok normal ilk 6 ay kilo alımları hızlı 6 aydan sonra yavaşlıyor bazen duruyor bazen kilo bile veriyorlar. Büyüyüp hareketleniyorlar. Devamli her ay 1 kilo alsalar 2 yasinda 24 kilo olurlar ki birinci ikinci sınıfa giden çocukların kilosu bu civar. Bebeğin ortalama gelisimi soyle 1 yaşına geldiğinde dogum kilosunu 3e katlamış olmalı. 1 ile 2 yaş arasında da 1 bucuk iki kilo almalı 1 sene de yani. Saglikli olması en önemli şey valla 3 4 yaşına geldimi bi yiyolar bi buyuyolar ki
Fulyag Humus Benim kızım da 7. Aydan beri 1 kilo anca aldı yaşına girecek 8,5 kilo çok hareketliyse alması zor 😁
Asyadeniz Humus benm kızımda 6 aylıkken 8 di 9 ay kontrlnde 8200 sadece 200 gram ama asla asla ek gıda kabul etmiyor ve çok hareketli 7 aylıkken emeklemeye basladı
melikeaynrr Günlük öğünlerini neler yedirdiğini sen daha iyi bilirsin bu yüzden bakamıyorum deme kendine ne yiyor ne kadar yiyor ona ondan sonra çok mu hareketli ona bak ve gerçekten 6-7 Aydan sonra Bebekler pek kilo almıyor seninkinin ek gıda ile arası nasıl seni emiyorsa da çok almaya bilir
Humus melikeaynrr evet emiyor. Artık yuruyor onada bağlıyorum az aldıgını ama yinede çok az gobı. Bır yas bebekler 11 12 kilo 😱
DenizKizi Humus 1 yaş bebekler dogum kilosunu 3e katladıysa normaldir. Bebeği. 3 kilo doğmuşsa 1 yasinda 9 kilo normal bebegin 4 kilo doğmuşsa 12 kilo olması normal. Kız bebekse farkeder erkek bebekse farkeder anne babanın kilosu yapısına gore farkeder. Benim arkadaşımın kızı 2 yaşında 9 kilo baba 170 anne 150 45 kilo mesela. Bebek sağlıklıysa sikinti yok
Humus Annesirintugceuzun ben sabah kahwaltı oglen yogurt aksam çorba werıyordum. Uc ogun seklınde. Internetten baktm bır yaş bebegı ıcın bes ogun yazıyor. Bi öğün miktarı ne kadar mesela bınsu bardagı mı bır kase mo cay bardagımk
Bellabells Annesirintugceuzun merhaba.sabahtan kilo postlarını okuyup duruyorum. Durumumuz size çok benziyor.şimdiki durumunuz nedir.benim oğlum 38. Hafta da 3800 doğdu.5.5 aylıkken 9 kiloydu.şimdi 9 aylık.3,5 ayda anca 10 kilo olmuş. Son üç aydır kilo alımı bariz azaldı.bu durum beni tedirgin ediyor.sizden fikir alayım dedim.
Annesirintugceuzun Humus Ben sabah kahvaltı, öğlen çorba, akşam yemekte ne yaptıysam o (yoğurtla beraber), sonra meyve, gece yatmadan muhallebi pekmezli. Aralarda da hep emziriyorum. 🤗
Annesirintugceuzun Bellabells Kilo alımının yavaşlaması normal . Kızım şu an 18,5 aylık ve 12 kilo. Hareketlenmeye başlayınca iyice daha da yavaşlayacak kilo alımınız. Tedirgin olmayın. 👌🤗 Boyuna da çok gitti kızımın. Ölçtüremiyorum da gidip 🤦🏻♀️🥰
Denizanne Humus benim kızımda 6 aylıkken 8.300 dü şuanda 9 buçuk kilo. Ve ben kızım iri diye sezeryan oldum her ay 1 kilo alırdı. Ama doktoru çook normal hatta kilosu diğer bebeklere göre biraz daha yüksek hala diyor ortalamanın üstündeymiş
Bellabells Annesirintugceuzun teşekkür ederim durumunuzu paylaştığınız için.ben de kilo peşinde koşan annelerden değilim.sadece kilolu doğduktan sonra ve her ay bir kilo alınca kilo alımı azaldı gibi geldi. Oğlumun alerjisi var ve diyet açmaya başladık. Biliyorsunuz alerji gelişim geriliği de yapabiliyor.ben acaba tekrardan süt ürünleri ve yumurta tüketiyoruz diye mi böyle oldu diye düşündüm.
NurCelik Bizde 3 kilo doğduk 5.aya kadar hep 1 kg aldı 5.ayda durdu alerjimiz olduğunu öğrendik şuan 11 aylık olucak 9.5 kilo hiç almıyor gibi birşey çok hareketli sürekli emekliyor tutunup sıralıyor bazen elleri bırakıyor ama yürümüyor dişinden dolayı biraz iştahsız ama 3 öğün mutlaka yedirir 1 öğünde meyve veririm ama almıyor bende diyetimizi açıyorum yavaş yavaş hiç süt ürünleri yemedik sağlıklı olsunlar da hayırlısı ile alırlar 🙏
Emeliss Humus hareketleniyorlar zayif olmasi normal kilo alımı şuan ayına göre normal zaten bebeğinizin. Ayrıca her zaman kilo almıyorlar boyuna gidiyorda olabilir gelişim takibinde sıkıntı yoksa dert etmeyin kilolu bebek sağlıklı bebek degildir benim oğlum da 8 aylıkken 10250gr di 9. Ay da atak üstüne hastalık geçirdi 9500 e düştü 10 ay 17 günlük şuan 9900gr ve artık hiç durmuyor sürekli hareket halinde rabbim sağlık versin zayıf olsunlar önemli değil ☺️☺️☺️
Annesirintugceuzun Bellabells Benim kızımında alerjisi vardı. Kilo alımı iyi oldu hep şükürler olsun. 😊 Bu durum her bebekte aynıdır . Belli bir aydan sonra kilo alımı yavaşlar. 👌