Ronron bebegim 28 gunlukken kan vermiştik uzayan sariligi için hicbisey çıkmamıştı bu zamana kadar 2 kez de idrar verdik şükür bisi çıkmadı. İnşallah bisey yoktur ya her gün biseye stres yapıyorum gerçekten artık burayı kullanmak iyi mi kötü mü anlamıyorum bilgilenmek için iyi oluyor ama ne bileyim bebegimin herseyin de bisey aramaya başladım artık