Birde bilmeyenler için kızlar doğum sonrası karın kası ayrılması varmış. Youtubade bir yazın çıkıyor olup olmadığını anlarsınız. Bende var . 18 ay oldu sezeryan olalı mesela yeni öğrendim. Bu durum varken karın hareketleri yapmamak lazımmış yaparsak karın kasları daha çok ayrilirmis. Diastasis Recti diye geçiyor. Karın kası ayrılması Türkçesi yani