90 kilo ile girdim doğuma sezeryan oldum 67 kiloya düştüm bebeğim 8 aylık ama hiç durmuyorum gerçekten kendimi bıraktım ev iş o kilo gitmez diyordum gitti karnım normal çatlak hiç olmadı bence birazda yapı ile alakalı ama karın için hareketler var düzenli yapıldığında faydası oluyor