KocaayiMasa bende 2 hafta önce psikiyatriye gittim. Zor zamanlar geçirdim ve çocuğumun ağlaması bile beni öfkelendiriyordu içimde. Daha fazla ileri gitmemesi adına psikiyatriye başvurup durumumu anlattım. Ve uyku yapmaması gerektiğini bebeğimin küçük olduğunu belirttim. Uyku yapmayan hatta toplumda birçok kişinin ne yazık ki zayıflamak amaçlı kullandığı bir ilacı verdi. Günde bir tane alıyorum sabahları. Ve sinirlilik halim, uyku halim, yorgunluğum hepsi gitti son birkaç gündür. Kendimi daha iyi ve zinde hissediyorum. Abartı tepkiler zaten yok her şey olması gerektiği gibi. Eski halime döndüm ve eşim de bunu fark edip söylüyor. Zaten mutluluk hapı olarak geçiyormuş :) öyle kahkaha atarak dolaşmıyorum etrafta tabi ama sinirlilik durumumu dizginledi. Eski ben olmak çok iyi geldi çünkü evladımı düzgün bir şekilde yetiştirmek istiyorum