KocaayiMasa Kızlar ben antidepresan kullanmak istiyorum. Gün içinde çocuğa kızmamak, daha sakin bir insan ve daha mutlu bir insan olmak için istiyorum. Nereye gitmem gerek? Direk antidepresan verirler mi?
Guleryuz99 KocaayiMasa Bende ayni şeyi istiyorummm, ama antidepresan yan etkisinden icemiyorm ilk zamanlar çok kötü sıkıntı filan yapıyor yada başka ilaçlar denemem gerek
MinikLokumm KocaayiMasa Ben kullanmıştım daha beter oldum iç sıkıntısı tahammülsüzlük uyku hatta en son baya baya ölmek istiyordum vs eşim çöpe attı afedersiniz salak gibiydim önermiyorum asla papatya çayı için meditasyon müzikleri dinleyin maneviyatınızı kuvvetlendirecek kitaplar okuyun daha çok etkisini görürsünüz
Gelecegimsin KocaayiMasa ben iki sene kullandım ben çok kötüydüm sürekli alıyordum odadan çıkmak istemiyordum çocuğu görünce tüylerim diken diken oluyordu sürekli korku halindeydim eve girmek istemiyordum bunları anlattım ve bir de kriz geçiriyordum ellerim ayaklarım titriyordu üç tane hap içtim bana bayağı iyi geldi rahatlattı şimdilerde bıraktım kilo aldırıyor haberin olsun ama bırakınca gidiyor korkma yani sinirine iyi gelir bence kullanabilirsin doktor biliyor zaten tuzunu ve milli gramına bakma kimisinde 100 kimisinde on yazıyor belki de o on yazan yüze eşdeğer bilemezsin ona takılma yani
Noname21 KocaayiMasa genelde zanax falan veriyorlar düşük mg Ama sizin sorunlar bemce çok ciddi değil meditasyon ve kendinize vakit ayırmaya çalışabilirsiniz Aslımda biz sürekli çocuk bakmasak mesela günde birkaç saat tek kalabilsek kimse çocuğuna bağırmaz
KocaayiMasa NurrA Evet bu da bir zecenek ama çok ağır bir ilaç istemiyorum düşük doz da etki eder mi bu şekilde dile getirsem doktor ilaç yazar mı acaba merak ediyorum
ozlemmm Ben düşük doz antidepresan kullanmıştım reçetesiz de alınıyordu. Bana iyi geldi açıkçası ama mutlaka doktorunuz önersin, paikoloğa değil psikiyatri bölümüne gideceksiniz. İki hafta mide bulantısı baş ağrısı yapiyor ama geciyor
ozlemmm KocaayiMasa Psikiyatrist verir tabi. Ama öfke için üzüntü için ayri ilaclar ne bileyim emzirene ayrı başka ilaç kullaniyosan ayri. Yani mutlaka doktora danisin. Bir de asla pat diye birakmayin. Ben oyle bir hata yaptim toparlamak daha da zor oldu. Her sey doktorla ilerlesin.
Guleryuz99 KocaayiMasa Evet anksiyte var bende daha önce içtim ilaç ama eski içtiğim ilaçları şuan vücudum kabul etmiyor , yeni ilaca başlamıştım mide ağrısı ve aşırı bı iç sıkıntısı oldu bıraktım daha başka ilaç denemem lazım. Böylede çok sinirli oluyorm cocugma zarar oluyor
KocaayiMasa ozlemmm Yani ben biraz daha sakin ve mutlu olmak istiyorum. Öneriniz için teşekkür ederim uzun zamandır aklımda ama çekiniyorum. Buna ihtiyacım olduğunu düşünüyorum. Evet kendimi dizginliyorum. Çocuğuma yansıtmıyorum o benim inci tanem onunla daha sakin daha mutlu daha an da kalarak yaşamak istiyorum.
KocaayiMasa Gelecegimsin Bu kadar kötü bir durumda değilim. Hatta baya iyiyim mutlu huzurlu bir yuvam var, çocuğumla da çok mutluyum. Ama daha sakin ve sabırlı bir insan olmak istiyorum o benim inci tanem gözünde yaş görmeye dayanamam gözümden sakinim ama mental olarak daha yorgun hissediyorum enerjim kalmıyor sürekli bir şeyleri düşünüyorum iyi kötü her anın planını yaparak yaşamaya çalışıyorum vs ben biraz daha anda kalıp mutlu olmak istiyorum bu yüzden kullanmak istiyorum
KocaayiMasa Noname21 Benim annem babam yok yani tamamen tek başımayım eşim vardiyali çalışan biri olabildiğince destek olsa da yetmiyor birine bırakacak kimsemiz yok ayrı vaktimiz hiç yok çocuklar dışında doğdu doğalı yan yanayız öyle söyleyeyim tek kalabilmek için anca okula gitmesi gerek yani başka bir şekilde yok eşimin annesi vefat etmiş başka da kimse yok zaten bu yüzden istiyorum çok büyük sorunlarım kaygılarım şiddetin yok ama yipraniyorum daha mutlu enerjik daha düşüncesiz ve ani yaşayan sakin kalmak istiyorum bazen bir şey oluyor o kadar tepki vermeme gerek yokmuş diyorum sonra düşününce ama o an anlık bir çıkış oluyor özür diliyorum kendimce bir kuralım var 1 kizdiysam 5 tane başka başka mutlu olduğu eğlendiği bir şey yapıyoruz telafi ediyorum kitap okuyoruz oyun oynuyoruz film izliyoruz ne bilim sevdiği bir şeyi pişiriyorum bir mısır patlatma olur ya da bir çikolata olur o tarz 5 tane bir şey yapıyorum eğleniyoruz kahkahalara boguyorum özür de diliyorum ama iyi hissetmek için kullanmak istiyorum
Berill_ Daha sakin biri olmanız için antidepresan vermiyorlar maalesef bunun için psikoloğa terapiye gidebilirsiniz ilaç yazma yetkisi psikiyatrislerde var onlarda sizin durumunuza göre yönlerdirme yapıyorlar
KocaayiMasa Berill_ Terapilik bir durumum yok çok sınırlı bağıran çağıran biri de değilim sakinlikten kastım nasıl anlatsam daha dinginlik istiyorum kendimde daha pozitif kafamda milyonlarca düşünce olmadan yaşamak gibi bişey anlatabildim mi? 🙈
Noname21 KocaayiMasa benim eşim senin gibi kendi de diypr zaten birşey oluyor bende film kopuyor aslımda o tepkiyi verecek birşey yok ama veriyorum diypr geçen bir hap ismi söylüyordu kullananlar çok memnun diye doktor kendisi öğrenirsem yazarım sana da