[silindi] benım kzımda öyleydi ağlaması felan yoktu ama kimseye yaklaşmazdı yabancı bı eve gittiğimiz de girmek ıstemezdı kreş öeriyolar böyle durumlarda sosyalleşmesi için bende haftada iki gün olmak üzere oyun grubuna verdim suan 4 yaşında baya düzeldi kendinden buyklerıyle felan çok güzel ıletısım kuruyor yaşıtlarıyla çok güzel oynuyor