[silindi] zamanla geçiyor zor ama sabırlı olmalısınız, özellikle 2 yaşından sonra hepten bitiyor. Bol bol kalabalığa karışın ağlıyor diye kaçmayın, eğer ağlıyor diye ortamı terk ederseniz bu durumu kullanmaya devam eder. Eksiği yok fazlası var ben de aynılarını yaşadım. Apartmanda bi komşuyla karşılaşsak arkama saklanıp gözlerini kapatıyordu laf atmasınlar diye 🤦♀️ Biz bu geçtiğimiz yazı sürekli sokakta bahçede parkta geçirdik, ağlasa da komşuma gitmeye devam ettim geçti şükür. Şimdi bi yere gidince eve gitmek istemiyorum burda kalacam diye ağlıyo 😀