Sevilayatlas sizi çok iyi anlıyorum 😔 bebeğim 10 günlükken öksürmeye başladı doktora götürdük yatış istedi ama hastane kabul etmedi ateşi yok diye, hergğn muayeneye götürdük en sonunda ateşlendi öhle yatırdılar yoğun bakımına meğer bronşiolit olmuş yavrum 😔 bi hafta yattı ve benim için en zor zamandı allahım hiç kimseye yaşatmasın ve çocuklar hasta olmasın.. çok ağladığım için stres yaptığım için sütüm azaldı ama 3 saatte bir sağdım eşim hastaneye götürdü, nekadar gelirse gelsin şuan en önemlisi sütümüz onlar için.. üzülme demicem ama güçlü ol sütünğ ver hemen kavuş yavruna ❤️ bu günlerde geçicek..
geçmiş olsun Allah şifa versin 😘