Benimki de 17 günlükken aynı sorundan yattı. 10 gün kaldı. Süt sağıp götürdüm, her emzirme saatinde gittim emzirdim. İçin rahat olsun memeyi unutmuyorlar. İlk çıktığında sadece biraz memeye huysuzlarıyla çünkü arada hemşireler sağlığın sütü biberonla verdikleri için biraz ona alışıyor ama sonra tutuyor memeyi. İyi ki de yatmış kendine geldi çocuğum. Yoğunbakımın kapısında bebeğini hemşirelere teslim etmek, sonra onlrın getirip eline boş kıyafetleri teslim etmesi çok koyuyor insana hele ki kokusu sinmişse kıyafetlere. Ama ilk emzirmeye gittiğimde nasıl baktıklarını görünce için rahatlıyor. Rabbim şifasını versin.