Erdemalp Sizin içinize kurt düştüyse kimseyi dinlemeyin götürün tabi ki şahsen ben öyle yapardım . Ki götürmüşsünüz zaten. Bahsettiğim bebek 30 aylık. İsmine bakmıyor, göz teması çok nadir, konuşma hiç yok anlamlı kelime sıfır, komut almıyor getir götür vs. İşaret etmiyor parmağıyla, oyun kurmuyor veya karşılıklı oyun oynamıyor topu at gibi. Kanat çırpma haraketi var ve ağlarken veya heyecanlanınca değişik sesler çıkarıyor, sosyal gülümseme çok az , ortak dikkat çok az , işaret ettiğin yere bakmıyor , annesini zorla ikna ettim gelişim testi için ama bana söylemediler sonucunu sorun yokmuş dediler . Sizi telaşlandırmak asla istemem. Sizin bebeğiniz bence daha çok küçük en azından 18 aylık olmasını bekleyin gelişim her çocukta farklıdır belkide sizin çocuğunuz yavaş ilerliyor , bu bahsettiğim 30 aylık . Siz yine elinizden geleni yapın ilgilenin . Eğer istanbuldaysanız İSadem den randevu alıp götürün ordada gelişim testi yapsınlar ordan zaten yönlendirirler .