Yagmuurr Benim kızım 2 yaşında anlamlandiramadigi her sesten korkuyodu. Mesela üst kattan gelen ayak sesleri dışardan gelen siren sesleri gibi ne olduğunu anlamadığı her şeyden korkmaya başlamıştı ve uzun bi süre devam etti. Ayriyeten izlediği bi çizgi filmden korktu ve robot robot diye korkmaya başladı. Üstten gelen sesleri dışardan gelen seslere robot demeye başladı. Yani bilinçaltında korktuğu bi şey vardır muhtemelen sizin çocuğunuzun da ben sürekli anlattım ne olduğunu günlerce aylarca ambulansı gösterdim üst kat komşuyu gösterdim vs. Uzun bi süredir geçti artık şimdi robot oyuncağı var oynuyo hatta