Selam 👋
Bebeğim 23 aylık. Yaklaşık bir haftadır falan bir korkusu başladı normalde şok markete vov diyor salonda otururken aynı şekilde vov vov diyerek yatak odasını ve kullanmadığımız bir oda var orayı gösteriyor sonra salonun kapısını kapatıyor inanılmaz korkuyor. Vov nerede diye sorduğumda ise çoğunlukla yatağını gösteriyor. İlk günlerde bu kadar şiddetli değildi ama mesela bugün çok arttı korkusu öyle ki salonda ben olmadan duramıyor bile ben neredeysem yanıma gelip hemen kapıyı kapatıyor. Başına böyle bir şey gelen var mı acaba çaresiz kaldık ?