Melmus yani dpltor büyük ihtimalle sebze ve yoğurtla başlatır ama bebiş pek de iştahla yiyeceğini sanmıyorum, benim doktorum çok katıydı asla 6. Aydan önce başlama dedi de ben onu dinleseydim ohoo çocuk parmak kadar kalacaktı. Maşallah diyeyim kızım şu an yaşıtlarından hem uzun hem de kilo olarak çok iyi toparladı. İnanın sütüm yoktu mama içmiyordu derken çocuk elimizde eridi resmen. Araştırdım düşündüm şu bahsettiğim hipp mamasını buldum. Tabii ki her bebekte durum farklı ama vallahi ben onu yapana da satana da sabah akşam dua ediyorum. 4. Ayda günde 1 kez vermeye başladım baktım yiyo. Sonraki ay kontrolde kilo alımına şok oldum. Siz de denemek isterseniz bilgi almak için konuşabiliriz. Çok iyi biliyorum o duyguyu, çocuğun yemeyince sende oluşan o üzüntüyü harabiyeti. Her zaman yardımcı olmak isterim💙