Merhaba arkadaşlar, kızım ağır bi hastalık döneminde şu an. Tam 3 buçuk aylık, sürekli ateş bronşit vs. Derken tam 1 aydır sadece 400 gr almış. Anne sütü içmiyor ne yazık ki ama artık mama da almıyor. Hastalıktandır diyeceksiniz ama hasta değilken de bu şekildeydi. Alması gereken mama cc’sinin neredeyse yarısını içemiyor. Artık çok yoruldum çok üzülüyorum denemediğim şey kalmadı. Lütfen bu süreci yaşayanlar akıl versin. 4. Ayında kaşık mamalarına başlamak istiyorum, kullanan olduysa yazarsa çok mutlu olurum. Hayırlı akşamlar diliyorum