Senossss bizim bir aydan fazla sürdü 2,5 aylıkken başladı şuan iyi ama valla insan çıldırmalık oluyor Allahtan benimki geceleri güzel emiyordu ama dediğin gibi göğüslerim taş oluyordu mastit olmadım şükür ama olabilirdim de ben vazgeçmedim sağ öyle ver diyen oldu dinlemedim ya biberona alışırsa diye ters emzirdim ayakta emzirdim tamamen sessiz ortamda emzirdim çünkü en ufak seste bırakıyordu yılmamak ve düzeleceğine inanmak önemli Allah yardımcınız olsun