Senossss Aya gireceğiz geçen hafta birkaç gün meme reddi olmuştu tekrarlayıp duruyor neden kaynaklanıyor artık kafayı yiyeceğim kilo alımı yavaşladı bazı günler güzel emiyor bazı günler emmiyor ne yapmam lazım sabah göğüslerim taş gibiydi Mastit olmaktan korkuyorum beyaz gürültü açıyorum vs ama göğüslerimi tam boşaltmıyor ne zamana kadar böyle gidecek bu olay ya sağsam sütü tazyiklendirşyor
MasaLiyam Senossss ben de durum aynı 3 ay 10 günlük memeyi görünce yay gibi yapıyor kendini ağlıyor uzaklaşınca sakin mutlu. Arada ateşi de çıkıyor eli ağzında sürekli salyalı ama gün için de meme emmiyor deli oluyorum :(((. Gece de karanlıkta zorla
Kubza Senossss tam 3 ay senin anlattığım gibi yaşadım canım tazzikli oldugu için benimki reddediyordu sonradan farkettim emzirme den önce elle sağım yap ve yatarak emzir inşallah faydasını görürsün sagdigin sürüde kilitli poşete koy dondurucuda sakla lazım olur 😊
Btlaras2 Senossss o aylar da oluyor maalesef bizde de olmuştu doktorumuz uyurken emzir demişti gerçekten işe yarıyordu uyanıkken asla emmek istemiyordu göğüslerim dediğiniz gibi taş gibi oluyordu uykuya daldıktan 15 dk sonra alıp emziriyordum baya boşalıyordu sizde bi deneyin inşallah işinize yarar
Melissamom Senossss bizim de o dönemlerde meme reddi olmuştu, sütüm tazyikli geliyordu onu rahatsız ediyordu. Ben önden elle sagmayi denemedim ama tazyige faydası oluyor onu deneyebilirsiniz. Ben hiç ısrar etmedim istemediği zaman direkt göğsünü kapattım hiç zorlamadim. Biz hep duşa beraber gireriz, duşta onu kucağıma yatiriyordum emme pozisyonunda memeyi yaklaştırıyorum ama oyun oynuyor gibi şarkılar falan söylüyordum öyle öyle duşta tutmaya başladı. Bol bol ten teması yapabilirsiniz. Duşa beraber girmeyi deneyebilirsiniz. Emzirme danışmanı bana 4.ayi atlatirsan daha meme reddi olmaz demişti. Birkaç ay dişinizi sıkın. Zorlamadan devamlı teklif edin. Umarım hızlıca geçer bu donem
Senossss MasaLiyam nasıl doyuracağız kilo alamayacaklar. Sağıp versek biberona alışırlar kaşıkla deniyorum içmek istemiyor
MasaLiyam Senossss aynen öyle küçük bebeğim benim de zaten. Valla çözüm olarak uykuya geçmeden hemen yatırıyorum emzik veriyorum sonra emziği çıkarıp göğsümü teklif ediyorum yatar pozisyonda emiyor emzik gibi uyuyor kucakta hiç bir şekil de emmiyor artık :(( umarım en kısa zamanda geçer yoksa pes edeceğim mama vereceğim.
Senossss BalkizimBaloglum2 ne zamana kadar böyle gider hiç uyku düzeni yok hep kucağımda yorgunluktan ölüyorum artık😢 her geçen gün yeni bir şey çıkıyor
Gulruu Senossss aynı durumu bende yaşıyorum 2 buçuk aylık oğlum 1 aydır bu sorunumuz var gece emiyor gündüz emmiyor önceden emip uyuduğı için şimdi uykuya geçmesi de zor oluyor biraz dalınca öyle emzirebiliyorum
BalkizimBaloglum2 Senossss 3,aylik Sabahtan beri 1 saat uyumadı toplasan gece uykusunada hala geçemedi devamli agliyor uyuyamayinca yorgunluktan bittim
Nehirbebekk Bizimde aynı 2 ayligiz emmek istemiyor. Göğsümun önüne koyunca deli gibi ağlıyor uzaklaşınca duruyor. Gazı var diyorlar ama bence alakası Yok nasıl geçecek bu durum bilmiyorum. Her türlü vermeye uğraşıyorum. Ama yokkk
Emmosch Benimkinde de mama reddi var,hep meme istiyor,çeşme değil ya bir yerden sonra tükeniyor,mamayı asla almıyor ,diliyle itiyo ağlıyo,kilo alımı yavaşlayacak diye korkuyorum:(
hhacerozer Benimde yaklaşık bir aydır var bebeğim 4 ay 5 günlük hep ayakta kucakta pışpışlayarak emziriyorum saat tutun iki saate bir emzirmeye çalışın o zaman güzel emiyo benimki
Senossss Melissamom inşaAllah ya sanırım dünyayı farkediyorlar mememde bir anda gülmeye oyun oynamaya çalışıyor veya mememi bırakıyor etrafı izliyor falan ay geçer hayırlısıyla kilo kaybı olmaz umarım
ozgeozgeozge Melissamom tazyiği ne zaman tolare edebilmeye başladı, biz de aynı sıkıntıyı yaşıyoruz 1. Ayımızdan beri. 3.5 aylıgız hala aynı
hhacerozer Senossss evet artık doyduklarını yavaş yavaş biliyorlar emmek istemiyorlar o yüzden emmek istemiyorsa da zorla ısrar etmeyin daha kötü sonuçlar doğurabilir iki saate bi emzirmeyi deneyin bence etkili olur benim kızımda etkili çünkü hemen emiyo öyle olunca