DemetF artık intiharı düşünecek noktadaydım… biri bana “düzelecek” dediğinde ağzına kürekle vurasım geliyordu. Ilk defa bu kadar açık yazıyorum hislerimi inan. Hala hatırladıkça iyi idare etmişim diyorum. Eve ayrı bebek arabası almıştık, bütün gece arabayla evde gezerdik oğlumla, oyalansın diye o uykusuz gecelerde… 1 yaş civarı iştahı da kesilmişti, hiç uyumazdı… tükenmiştim. Ben ne yaptım Allahım evlat bu muymuş diyordum (Rabbim affetsin isyan ettiğim günler oldu). O yüzden ne hissediyorsan kendini suçlama. Hissettiklerim gayet normal. Bu 1 ay 1 yaş sendromunda olacak her şey daha da zor olacak, 13. Ayda bir nebze daha iyi olacak.