DemetF benim kadar uykudan çeken var mıdır bilemiyorum. Geceleri sayısız uyanmalar, geri uykuya dönmek istememeler… ilk bir yıl 4:30 5:30 da uyanırdı 6 yı göremedim hiç, gündüzleri en fazla yarım saat uyurdu, saat kurmuş gibi yarım saatte mutlaka kalkardı… her şeyi denedim çare olmadı. Başka evlat düşünmüyoruz sırf bu yüzden eşimde bende, ne olduysa 18. ayın sonunda bir anda kendi kendine düzeldi. Bir gece deliksiz uyudu ve ondan sonra hep uyudu. Sadece sabırla beklemek gerek. Inanin benim oğlum artık uyuyorsa tüm bebekler uyur. Büyüdükce düzeldiğini şurdan anlayabilirsiniz burada açılan uyku postları hep 2 yaş ve öncesi oluyor genelde. Kendinizi motive edin, düzelecek diye inanın.