ikikizannesi bende 5.5 aylikkken koydum. 6 aylikken emeklemeye emeklerken hemmen ayaga kalkmaya basladi. 7.aya girmesine az kalmisti. siralamaya basladi. Suanda 10 aylik 9.ayindan beri desteksiz bir sekilde duruyor ve bir iki adim atiyor. Bence bebekten bebege degisiyorr.. yurutec kullanima baglaniyor. Tabi doktorlarin cogu onermiyor omurga sebebiyle. Oda butun gun koymakla alakali. Ama yarim saat vs koymakla birsey olacagini sanmiyorum. Ama tabii herkesin kendi gorusu. Saygi duyarim.