Esoca38 bende aksini dusunuyorum uc cocugum var ucunude 6. Ayda koydum biri 10 aylik yurudu biri 9 bucuk aylik yurudu digeri 1 yaşında ben cok faydali buluyorum parmk ucunda yurume yurutecle alakali bir durum degil ayagini tam bastiginda arkaya dogru denge saglayamadigi icin cocuklar parmak ucunda yurur gecici bir durumdur benim dr.um prof mesela 60 yas ustu ben ilk cocugumda sordugumda kizim birak su yeni yetmeleri ne cikaracaklarini sasiriyorlar bugun zararli deyip bi sure sonra faydalarini sayiyorlar demisti kendi adima cocuklarima en ufak zarari olmadi erken yurumelerinede oldukca faydasi dokundu benide annem koymus bendede bi sorun yok yine 10 aylik yurumusum