Beyzanur7 Deletedmon_65 evet benimkide öyle acaba nie öyle yapıyorlar ya ..sabaha kadar kıpır kıpır bı tamamen dönüyor mizildiyir bı kalkıp oturur şekilde uyumaya çalışıyor mizildiyor çok yoruyor gece beni ..sırf bu yüzden gece beslenmesini kestm
Deletedmon_65 Beyzanur7 tam da anlattığınız gibi bende kesmek istiyorum ama daha yeni 1 yaşına girdik çok erken 🥺
Nisaaabbk Deletedmon_65 bebisiniz kaç aylık acaba ,benimde yanımda yatıyor da ilerde alışır diye endişelenjyorum
Deletedmon_65 Nisaaabbk yeni 1 yaşına girdik canm eşim zaten bizimle yatmadığı için fazla sorun etmiyorum 😂
Beyzanur7 Deletedmon_65 10 gub sonra 1 yas 🥰 ben de ilk başlarda erken ddm ama kes dene dediler şimdi öle deniyorum