Sabriyecankaya1 huzursuzluğu yok dün acile gittik burnunu temizlediler bütün fün uyumayan oğlum uyudu ve bende bugün her emzirmeden önce temizledim kusarak ve kakasıyla balgamı atıyo böyle olunca da hastaneye tekrar gidip oralarda harap olmak istemiyorum yanlış mı yapıyorum bilmiyorum ayın 10 unda randevumuz vardı zaten 2 aylık kontrolü o zamana kadar çoğalırsa giderim tabi