Demirac19 merhaba üç gün önce doktor gttik dinlemiş cigerde bişey yok demiş doktor ama oğlum grip olduk burnu akıyor öksürüyor fena şekilde ama arada ılık şeyler iciriyorum bal veriyorum bı nebze azaldı sizin bebeğinizde öksürükte azalma olmuş muydu acaba ne yaoarsaniz souryorun çünkü doktor dan gekince öksürük devam etti acaba ilerlemiş olabilir mi ilaclari başladım icirmeye tekrar gtmek lazim mi doktora acaba öksürük kaç güne geçer
Ateş yok yemek normal yemeye devam bizdede ondan benze r şikayetler geldiğinden srouyorum ksurua bakmayın lütfen