Benanneoldum 5 aylıkken yaptırdım. İstanbul sefaköy doğan hastanesinde üroloğa yaptırdım. İlk 1 hafta zordu pansuman yaptırmıyordu ağlıyordu. Oda korkudan ağlıyordu bence çünkü normalde ağlaması falan yoktu. 1 haftada tamamen iyileşti. Bardak falan koymadık sadece doktorun verdiği kremleri bol bol sürdük. İyi ki erken yaptırmışım bence büyüdükçe daha zor. Dönmeye başlamadan yaptırmak lazım. Sonra yerlerinde durmuyorlar çünkü.