Benanneoldum merhaba
Benanneoldum Ogluşum 3 ay 3 gunluktu hic korkma canim bende asiri endiseli ve panik halindeydim gunlerce aklimdan hic cikmadi nasil olcak nasil gidecek sonrasi diye ama hic dusundugum gbi olmadi sukurler olsun. Ben Sakarya da oturuyorum Özel Beyhekim hastanesinde Genel Cerrah Mehmet Kirdar'a yaptirdim bugun 4. Günümüz ilk gun yanimdan alip goturdukten 12 dk sonra tekrr getirdiler dusun o kdr hizli bitiyo. Geldiginde biraz uykuluydu bana uyku hali veriyoruz eger istersen istemezsen sadece pipisine igne vuruyoruz ama bebekler cok agliyo ayaklarını ve ellerini tutup baski yaptigimiz icin dediler ben uyku halinde olmasini tercih ettim.geldiktem sonra 1 1.30 saat boyunca durdu durdu agladi daha sonra doktorumuz kontrole geldi merhem ve fitil veriliyo onu anlatti ve cikabilirsiniz dedi ciktigimiz andam bu yana hic sesi bile cikmadi sukurler olsun atesi falanda olmadi. Sabah akşam antibiyotikli merhemini sürüyoruz pipimiz artik gecmek üzere 😊 bence dusunen herkes bezliyken ve bebekleri anlamiyorken yaptirsin. Hareketlendiginde cok daha zor olacaktır