Haribo42 ne güzel canım benim Allah analı babalı büyütsün.. 🥰
Benimki 4 gün gecikti gününden doktor çatı muayenemde biraz zorlayıp doğumu tetikledi ertesi gün nişanım akşamında suyum geldi ama sancım yoktu hiç. Propes taktılar.. zor oldu o yüzden detaya girmesem daha iyi.. Şimdi iyiyiz şükür gece nöbetindeyim..😂