Tosbigim Normal doğum yaptım kontrole gidemedim bazı sebeplerden dolayı ama gideceğim en kısa zamanda. Gitmeyen var mı aranızda ?
Tosbigim AselZeynepli DefneRana3881 akillibidikcgty Asli93 Damladogann Damladogann Minnoo35 Minikfarem ilkgoz_agrim Haribo42 Teşekkür ederim cevaplarınız için..🥰
Tosbigim Haribo42 canım sen fransadan gelin gelen kişiydin değil mi happymomdaydın..🙂 titebouille'du ordaki adım.. ne yaptın doğumun nasıl geçti ? Toparlandın mı..
Htc1821 Haribo42 bende sezeryan oldum canim. Doktor 2.ayda gel dedi haftaya gidicem. Vajinal muayene mi yapiyor usg yoksa.. dogum kontrol hakkinda konscm vs demisti
Minikfarem Bende normal yaptım canım 3 aylık olduk gitmedim bir sorunla karşılaşmadım muayeneden korktuğum içinde gitmeyi düşünmüyorum 😀😀
Nyr195 Minikfarem bnde aynı canım içimde daha o doğum anındaki korku var bir sorun olmadığı sürece gitmeye gerek yok bence 🤭😁
Asli93 Bende 3 ay oldu hala gidemiyorum korkudan zor bir normal dogum yaptim hala ara ara sizlamalarim oluyor ama gitmek De gerekiyor da iste 😥
Tosbigim Gari_de_Gari gitmesek bişey olmaz heralde ya.. gidecektimde şimdi gitmedim diyenlerde var.. muayeneden çekiniyorum..
Haribo42 Tosbigim aa evet seni hatirlafimmm😍 sezaryenle bitti :)) gerci hic normal dogurmayi deneyemedim:)) valla 20 gun oldu toparladim sayilir ins bebegimde biraz buyusun rahatlicam😂 sen baptin
Gari_de_Gari Tosbigim ilk çocuğumda da gidememiştim ben şükür ağrım sızım da olmadı bu Doğum da da fırsat bulamadım iyiyim de gitmiycem galiba ggene😂😂
Saremm__ Ilk hafta gitmistim ben dogumum iyi gecmisti doktor hic dogum yapmamış gibisin dedi. Bende 40 tan sonra gitmedim :)