Mmelike Ceozip merhaba tekrar kalfırmayıncads yapıyor altına anlayamadım yani ne yapmam gerektiğini sıvı almıyor 2 saat önecsnxe bsy vermiyorum yatarkende götürüyorum tuvalete
Ceozip Mmelike o zaman bir süre gece kaldırın tuvalete .. bu süre zarfında kasları biraz daha gelişmiş olur belki tutma olayını gündüz daha iyi kavradığında gece de tutmaya başlar .
Ankakusu35 aysenurkn peki klozetten korkup oturmayan çocuk için ne yapmalı ? Kızım klozete oturmayı reddediyor lazımlığa oturuyor hal böyle olunca dışarı vs gittiğimde naparım?
aysenurkn Ankakusu35 lazimliga alistigi icin klozetten korkuyor olabilirmi. Bu arada oglum da gittigimiz yerlerde wc ye girmiyor asla. Bende mecbur yanmda bez tasiyorum cisinin geldigini hissedersem takiyorum. Cogu zamanda bezdende rahatsiz oluyor yapmiyor eve gelene kadar
Mmelike Ceozip yani sabah 6 ya doğru yaomıs oluyor bnde gece 3 buck 4 buck arası kaldırıyorum acaba bıraksam mı bi süre sonra alısırmı ? Bide öyle denesem mi
Mmelike Ceozip tutms olayımız çok iyi çok şükür gündüz çok iyi kavradı amA gece işte yapabiliyor böyle mesela yola cıksak tutuyor çişini ( maşallaahh ) diyim 🥰
xnurcanx kızlar erkek çocuğuna cis yapmayi nasil ogrettiniz oturarak mi yaptiriyorsunuz ayakta mi ? egitime baslamadik ama aklima hep bu soru geliyor oturarak mi yapmali ? tazikli geldiği icin sicrama falan olmuyor mu ? eliyle tutmasi lazım mi ?
aysenurkn xnurcanx tabii ki oturarak yapmasj lazjm ayakta yapmanin zararlari var. Ben klozete oturur oturmaz asagi dogru egiyorum pipisini. Bazen yetistiremeyip benim ustumu basimi mahvettigi xok oldu 😂
Mmelike xnurcanx merhaba evet oturarak yaptırıyorum bende öyle olması sağlıgu açısındanda cok iyi . Pipisini tutuyorum bende asagıya doğru eğiyorum mecburen
Ankakusu35 aysenurkn daha bezini çıkarmadım bezli oturuyor tuvalette beni taklit ediyor gel kızım benim gibi buraya oturalım dediğimde hayır diyor
TugbaYvz Mirosunannesi İzin Allahtan iyi ilerledik ilk günden itibaren gecesi ve gündüzünde bezi tamamen bıraktık ilk gece sarmadım gece de kaldırmadım ki altına da yapmadı ilk 2.3 gün altına kaçırmaları oldu ama bugün 1hafta oldu ve alıştık anne kakam geldi anne cisim geldi diyor ve lazimliga yapıyor çok şükür ilk 3.4 gün zorlandım sonrası düzene girdi 💕
TugbaYvz Mirosunannesi lazimliga her yapışinda aferim oğlum diyerek mutlu ettik oda yapınca bize gösterdi anne bak yaptim diyerek kendini heveslendirdi şimdilik ıyiyiz şükür Rabbim herkese kolaylık versin zor süreç sabır istiyor ama yapılmıcak aşılmıcak bir durum değil 🌸
Mirosunannesi TugbaYvz bizim ikinci gündü 3 kere kaçırdı tek sıkıntı gece 1 saat sonra kaldırdım yapmadı 2 saat sonra kaldırdım yine yapmadı uyurken bezledim çünkü ağlıyor tuvalette uyku sersemi yapmak istemiyor napıcam anlamadım