prensannesi5 saçmalığa bak kendi aç kalsın bebeğin ne günahı var salak saçma şeyler ya el kadar çocuğu nasıl aç bırakırlar böyle bir cahillik olamaz 2 çocuğum var oğlumada aynı şekilde beslenme yaptım kızımada toplamda 5 öğün gün içerisinde bugünden örnek vereyim kızım 7 ay 16 günlük sabah 2 mücver 1 dilim peynir ve az bişey salatalık yedi öğlen yayla çorbası içine ekmek doğrayıp bir kase yedi ara öğün brokoli ve havuç haşladım yedi akşam yoğurt kuskus tavuk but yatmadan öncede bir kase ekmeksiz yayla çorbası içti ve uyudu tabikide yemek istemediği zamanlar oluyor zorlamak yerine dikkatini dağıtıcak şeyler yapıyorum eline veriyorum bu şekilde zorlamadan beslemeye devam ettiriyorum yani yemiyor diye pes edip onu aç bırakmıyorum böyle bir saçmalık olamaz böyle insanlar annede olamaz böyle insanları 183’ü arayıp sosyal yardıma şikayette bulunun lütfen