prensannesi5 8 ay ek gıdayı istediğiniz gibi yemesi için çok çok erken . Şu an ana besin kaynağı sizin sütünüz zaten . Henüz ek gıdaya geçeki 2 ay olmuş . Zamanla oturacaktır herşey . Burada önemli olan yeme düzeni güzel olsun istiyorsanız , bir gün yemek yemedi diye alternatif sunmamanız . Sebze yemeğini yemedi mi mesela asla zorlamak yok ve yemediği için onun yerine sırf karnı doysun diye seveceği şeyi vermemek gerekiyor. Ve meme dışında ek gıda öğün saatlerinde ek gıdasını yemediği zaman meme vermeyin . Hiç bir zaman alternatif sunmadığım ve zorlamadığım için çok şükür yemek seçmez ve yer 🌸 Küçüklüğüne de takılmayın , benim oğlumda sağlıklı beslenip neredeyse yetişkin porsiyonları kadar yemesine rağmen yaşına uygun bir kiloda fazlası yok , bu yapı meselesi . Takılmayın buna lütfen ❤️