GkcnKn mugla da ev kendine ait olmadan geçinmek gerçekten zor evet kimse aç kalmaz ama hersey den kısmak gerekiyor. Evler pahalı, hayat i da pahalı yazın çık gez sahilde bir dondurma al yazın aldık sok oldum topu 70 tl idi. Yani bence gezmek bile pahalı burda