GkcnKn Merkezde pek bişey yok alışveriş vs çok kısıtlı. Küçük bi avm si var orda da 6-7 mağaza dışında bişey yok. Merkez genel anlamda sakindir kötekli diye bi mahallesi var genelde üni öğrencileri ordadır alkollü mekan vs sayısı fazladır. Hızlı bi mahalledir yani☺️ Sağlık sadece 1 özel hastane var alternatif istiyorsanız ya devlet hastanesine gideceksiniz ya da ilçelere gideceksiniz. Kiraya gelince bu sene inanılmaz arttı fiyatlar. Toki kiraları bile 5-6 binlerde. Merkezde iyi konumda normal düzeyde bi evde oturmak isterseniz 7-8 bin kirayı gözden çıkarmanız gerekir.☺️