Pedmer’de Orhan Dengiz. Mükemmel bir doktor. Çocuklarla ilgilenirken sadece bir doktor değil, dedeleri gibi ilgileniyor. Sadece aşılarıyla ya da genel muayene ile ilgilenmiyor. Yürümesi, konuşması, iştahı, çiş-kaka durumu, sosyallik durumu gibi çocuğu gerçekten her açıdan ele alıyor ve bir muayenemiz 20 dakikadan aşağı sürmüyor. Kendisi her zaman aşırı ilaca bağlanan biri değildir, her şeyi tane tane anlatır. Kendisiyle kızım 1 yaşındayken tanıştım keşke ilk doğduğundan beri o baksaydı diyorum.